17 Şubat 2010 Çarşamba

Ayna ayna söyle bana :)


Sabah makyajımı yaparken yeni aldığım The Body Shop mineralli toz fondöten ve yeni fondöten fırçasını denedim. Son dönemde aldığım her ürünün mineralli serilerden olmasına dikkat ediyorum, hem çok doğal bir görüntü veriyor hem de kalıp gibi olan makyajlardan ve onun ağırlığından kurtarıyor. Daha önce fondöten de hep "id" markasını tercih ediyordum ama malesef artık Ankara'da bulamıyorum, sadece birkaç eczanede satılıyordu, şimdi onlarda da yok, distribütör firmayla sorun çıktı demişlerdi, Ankara'nın yeni distribütörü olmaya adayım :)

Her neyse "the body shop" ve "id" kıyaslaması yaparsam tabi ki "id", onun doğallığını ve kapatıcılığını hiçbir şey vermiyor ama fondöten fırçası olarak ta "the body shop" süper, ipek gibi yumuşacık, neden daha önce keşfetmedim diye üzülüyorum, bir de toz ürünler olduğu için fırça hiç etrafa tozları dağıtmadan çok güzel toparlıyor ve dökülmesini de engelliyor, tavsiye edilir.
Sabah sabah nasıl mutlu olduysam hemen yazma gereği hissettim :)

2 yorum:

cometa dedi ki...

id ürünlerini ulustaki bir eczaneden almıştık en son.heykelin karşısında eski gimanın olduğu çarşının alt tarafında..

ayrıca avonunkini de denedim fena değil onu da öneririM:)

Cube dedi ki...

Ben de en son Tunalıdaki eczaneden almıştım ama uzun zamandır yok.
Avonu da en kısa zamanda denicem, teşekkürler :)