22 Şubat 2010 Pazartesi

Bir Fincan Kahve Olsam


İş yerinde çok sık çay tüketmekten artık rahatsız olmaya başladım, sabahları kahvaltı yapamadığım için güne sütle başlıyorum son birkaç aydır neyseki. Öğle yemeklerinden sonra da ada çayı, bitki çayı, nescafe falan derken içecek sektöründe uzmanlaşmaya başladım bir nevi :)


Bugün yemekten sonra iş yerimdeki becerikli arkadaşıma bir fikir verdim vee değişik bir şey denemeye karar verdik, kakaolu sütlü türk kahvesi yaptı kendi elleriyle :) Türk kahvesini çok sevemediğim için bizimkiler içerken bana da sütlü türk kahvesi yaptırıyorlardı, bugün de farklı bir tat deneyelim dedik ve sonuç bence çok güzel oldu..Aromalı kahveler tadında, hem çok hafif, hem çok lezzetli bir karışım olmuş, yapanın ellerine sağlık :)


Denemek isteyenler tarif için bana ulaşabilirler, tamam itiraf ediyorum hayatımda hiç türk kahvesi yapmadım ve yapılırken de dikkatle izlemedim ama söz sizin için tarifi eksiksiz alırım ;)

Hiç yorum yok: