31 Ocak 2010 Pazar

5D

Ankara'da eğlenceli yapılacak hiç bir şey yok diyorsanız size şiddetle CEPA AVM'deki 5D sinemayı öneririm. AFM Sinemalarının bulunduğu kattaki sinema küçük bir kabinden oluşuyor. Sadece 4 kişiyi alabilen bu kabinin içine kamera yerleştirilmiş ve dışarıya da büyük bir LCD ekran konmuş ki izleyiciler de en az sizin kadar eğlensin :) Filmler sadece 4 dakika, evet çok kısa ama inanın o heyecana ancak o kadar süre katlanılabilir. Toplamda 10 gösteri var, ben bunların 5'ini denemiş biri olarak sadece bir tanesinde hayal kırıklığına uğradım, gerisi çok güzeldi. Favorim "cosmic coaster" gösterimi, uzayda geçiyor, uzayın boşluğuna düşmüşsünüz gibi bir his geçiyor, kesinlikle denemeye değer ;)

3 yorum:

emelo dedi ki...

Hmm, inan ilk defa duyuyorum boyle bir seyi - gidip bakacagım en yakın zamanda...

Cube dedi ki...

Kesinlikle bir kez denenmesi gerekir, çok eğlenceli ama öncelike cosmic coaster veya snow coaster, benim favorilerim :)

Unknown dedi ki...

Bence 5D cinema dünyadaki en iyi eğlence platformu. Ayrıca 5D cinemada sis ve duman efektleri var. Ayağınızda sanki canavar ısırıyormuş gibi bir his var.
Ben 5D cinemada şu 3 filme girdim ve beğendim. Okyanus Yaratıkları, Lanetli Maden ve Kar Macerası. Bu filmleri size de tavsiye ederim.
Göztepe Optimum AVM de var.